Rosną oczekiwania względem kontroli jakości. Czy możemy im sprostać? Tak możemy!
Dowiedz się, co mówią ludzie w branży, na temat tego, co wspiera ich w stawianiu czoła coraz wyższym wymaganiom stawianym przez kontrolę jakości.
Światowy raport jakości 2020-21 zwraca uwagę na wzrost oczekiwań związanych z zapewnianiem jakości, takich jak wspieranie rozwoju biznesu i zapewnienie satysfakcji użytkownika końcowego. Aby sprostać tym oczekiwaniom, zauważalny jest wzrost transformacji kontroli jakości, co pomogło zespołom kontroli jakości i IT stawić czoła wyzwaniom związanym z pandemią COVID-19.
Raport World Quality, przeprowadzony przez Capgemini we współpracy z Micro Focus, przeanalizował odpowiedzi 1750 kierowników ds. Kontroli jakości / testów, dyrektorów IT i innych dyrektorów IT w 32 krajach i dziesięciu sektorach przemysłu, na temat trendów kształtujących dzisiejsze zapewnianie jakości i testy.
Kluczowe wnioski z The World Quality Report 2020-21 obejmują:
- Adaptacja Agile i DevOps stale rośnie, w wyniku czego zespoły kontroli jakości stają się koordynatorami jakości
- Przyjmowanie sztucznej inteligencji rośnie, ale nadal konieczne są dalsze postępy
- Wzrosła presja na budżety zapewniania jakości, co prowadzi organizacje do wprowadzania innowacji i zwiększania wydajności
- Tempo automatyzacji wzrosło w całym cyklu kontroli jakości, ale korzyści nie są w pełni realizowane
- Zarządzanie środowiskiem testowym i zarządzanie danymi testowymi ewoluują, chociaż nadal istnieją pewne wyzwania w terenie
- Globalna pandemia przyspieszyła programy transformacji cyfrowej, zmuszając organizacje do poprawy podejścia do zapewniania jakości
Poznaj wszystkie szczegóły i mnóstwo praktycznych porad. Pobierz raport World Quality Report 2020-21 już dziś.