opentext.ai
Zmień pierwszą linię wsparcia za pomocą generatywnej AI
Jakie możliwości generatywnej AI powinieneś uwzględnić w swoim ITSM i od jakich przypadków użycia warto zacząć? Dowiedz się, jak uzyskać odpowiedzi i uniknąć nadmiernych wydatków.

Przegląd

Inteligentne wirtualne agenty, zasilane przez generatywną AI, oferują wsparcie konwersacyjne w naturalnym języku. Umożliwiają użytkownikom samodzielne rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych, a agentom ułatwiają obsługę zgłoszeń, podsumowując je i sugerując rozwiązania. Rezultat? Inteligentna pierwsza linia wsparcia oraz zarządzanie usługami IT (ITSM), które podnoszą produktywność wszystkich.
Jak generatywna AI wpłynie na rolę ludzi w zarządzaniu usługami IT?
Oczekuj zakłóceń. Zarządzaj z pewnością siebie. Dołącz do naszego webinaru na żądanie, aby odkryć umiejętności, które potrzebujesz, aby zrównoważyć efektywność generatywnej AI z ludzką intuicją. Zobacz w akcji wirtualnych agentów GenAI i dowiedz się, jak łatwo ich wykorzystać.
