Pierwsza linia wsparcia z pomocą GenAI

opentext.ai

Zmień pierwszą linię wsparcia za pomocą generatywnej AI

Jakie możliwości generatywnej AI powinieneś uwzględnić w swoim ITSM i od jakich przypadków użycia warto zacząć? Dowiedz się, jak uzyskać odpowiedzi i uniknąć nadmiernych wydatków.

Przegląd

Inteligentne wirtualne agenty, zasilane przez generatywną AI, oferują wsparcie konwersacyjne w naturalnym języku. Umożliwiają użytkownikom samodzielne rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych, a agentom ułatwiają obsługę zgłoszeń, podsumowując je i sugerując rozwiązania. Rezultat? Inteligentna pierwsza linia wsparcia oraz zarządzanie usługami IT (ITSM), które podnoszą produktywność wszystkich.

icon box image

Podnieś jakość doświadczeń użytkowników

Daj użytkownikom odpowiedzi, których potrzebują, aby samodzielnie rozwiązywać pytania, dzięki wirtualnemu agentowi GenAI, który rozumie intencje użytkownika i dostarcza odpowiedzi przypominające ludzkie.

icon box image

Obniż koszty wsparcia

Odciąż przeciążonych agentów serwisowych i zwiększ efektywność obsługi zgłoszeń poziomu 1 dzięki wsparciu wirtualnych agentów GenAI.

icon box image

Zachowaj bezpieczeństwo i etykę

Używaj generatywnej AI, która działa na prywatnym modelu LLM, korzysta z wiedzy specyficznej dla domeny przedsiębiorstwa i zawiera wbudowane zabezpieczenia, aby zapewnić, że odpowiedzi są bezstronne i odpowiednie.

Jak generatywna AI wpłynie na rolę ludzi w zarządzaniu usługami IT?

Oczekuj zakłóceń. Zarządzaj z pewnością siebie. Dołącz do naszego webinaru na żądanie, aby odkryć umiejętności, które potrzebujesz, aby zrównoważyć efektywność generatywnej AI z ludzką intuicją. Zobacz w akcji wirtualnych agentów GenAI i dowiedz się, jak łatwo ich wykorzystać.

Przypadki użycia generatywnej AI w ITSM

icon box image

Odpowiadaj na typowe pytania serwisowe

Reaguj na prośby użytkowników i prowadź ich przez zautomatyzowane usługi serwisowe.

icon box image

Wspieraj agentów serwisowych

Podsumowuj przypadki i sugeruj rozwiązania do obsługi incydentów oraz zapytań jednym kliknięciem.

icon box image

Pobieraj wiedzę

Korzystaj z własnych repozytoriów wiedzy oraz zatwierdzonych zewnętrznych stron internetowych, aby wspierać rozwiązywanie problemów i powiększać zasoby.

Dowiedz się więcej o Aviator Lab

Podnieś poziom swojego ITSM dzięki generatywnemu chatbotowi AI obsługiwanemu przez prywatnego LLM

 

Dowiedz się więcej →

IT Operations Aviator

 

 

Dowiedz się więcej →