OpenText rozszerza GenAI na Operations Bridge w celu wspierania rozwiązywania problemów
OpenText™ IT Operations Aviator wprowadza sztuczną inteligencję dla operacji IT, otwierając nowe możliwości wspierania zespołów poprzez rekomendacje i wglądy, które skracają czas rozwiązywania problemów.
OpenText™ IT Operations Aviator dostarcza sztuczną inteligencję do operacji IT, oferując zespołom nowe możliwości w postaci rekomendacji i wglądów, które pomagają w szybszym rozwiązywaniu problemów.
Aviator z możliwościami AI Operations
Wykorzystując najnowsze osiągnięcia w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI), OpenText™ Operations Bridge oferuje teraz dwie potężne, nowe funkcje:
- Sugestie dotyczące naprawy oparte na zdarzeniachGdy napotkasz zdarzenie w konsoli zdarzeń Operations Bridge, Aviator może inteligentnie przeanalizować kontekst i zasugerować kroki naprawcze. Nie ma potrzeby przeszukiwania ogromnej dokumentacji. Kilka kliknięć wystarczy, by otrzymać konkretne rekomendacje, które pomogą szybko i efektywnie rozwiązać problem.
- Inteligentne zapytania do dokumentacjiMasz pytanie dotyczące Operations Bridge lub monitorowanych produktów w Twojej infrastrukturze IT? Wystarczy, że wpiszesz zapytanie, a Aviator przeszuka swoją bazę dokumentacji, dostarczając wglądy i kompleksowe odpowiedzi. Koniec z traceniem czasu na przeszukiwanie różnych źródeł — uzyskasz potrzebne informacje dokładnie wtedy, gdy ich potrzebujesz.
IT Operations Aviator sugeruje kroki naprawcze dla zdarzenia PostgreSQL z cytatami
Trio AI
Integracja technologii Aviator z Operations Bridge stanowi ogromny postęp w dziedzinie AIOps, dodając generatywną sztuczną inteligencję do naszych już istniejących możliwości w zakresie sztucznej inteligencji przyczynowej i predykcyjnej. Dzięki zaawansowanym modelom językowym, umożliwiamy zespołom IT pracę w sposób bardziej efektywny i inteligentny. Wyobraź sobie, ile godzin można zaoszczędzić, jak wzrośnie efektywność operacyjna, a wiedza stanie się dostępna na wyciągnięcie ręki.
Aviator pomaga w:
- Przyspieszeniu wdrożeń.
- Oszczędzaniu czasu użytkowników, przenosząc rozproszone informacje z różnych stron dokumentacji do doświadczenia podobnego do czatu.
- Wzmocnieniu podejmowania decyzji przez ludzi.
- Zwolnieniu czasu zespołów IT, Cloud Ops i inżynierów, by mogły skupić się na bardziej strategicznej pracy.
- Zmniejszeniu zależności od wykwalifikowanego personelu w analizie.
Jeśli już korzystasz z Aviator w zarządzaniu usługami z OpenText™ SMAX, Aviator z AI Operations może wykorzystać dane, które już dostarczyłeś, by odpowiedzieć na Twoje pytania. W miarę jak będziemy dalej inwestować w Aviator, możesz spodziewać się wprowadzania kolejnych funkcji i możliwości w przyszłości.