IT Operations Aviator for ITSM

opentext.ai

OpenText IT Operations Aviator dla ITSM

Wesprzyj użytkowników, agentów helpdesku i personel IT, umożliwiając im znajdowanie potrzebnych odpowiedzi dzięki generatywnej AI opartej na prywatnym LLM.

Kliknij, aby przejść przez tę demo i odkryj, jak OpenText™ SMAX wykorzystuje IT Operations Aviator, prywatnego wirtualnego agenta GenAI, aby zwiększyć produktywność dla wszystkich.

Prześledź przypadki użycia ITSM

Użytkownik: Dni urlopowe

Użytkownik ma pytania dotyczące polityki urlopowej organizacji.

Użytkownik: Pytanie typu „Jak to zrobić”

Użytkownik pyta o dodanie numeru do połączenia telefonicznego w aplikacji Microsoft Teams.

Użytkownik: Awaria usługi

Użytkownik pyta o trwającą awarię poczty e-mail.

Użytkownik: Zwrot kosztów za zajęcia fitness

Użytkownik chce poznać proces zwrotu kosztów za zajęcia fitness.

Użytkownik: Żądanie zasobu

Użytkownik IT żąda maszyny wirtualnej i jest prowadzony przez zautomatyzowany proces jej dostarczania.

Agent: Pomoc w sprawie

Aviator podsumowuje przychodzące zgłoszenie i sugeruje rozwiązanie w celu szybszego rozwiązania problemu.

Agent: eskalacja sprawy z analizą nastrojów

Aviator automatycznie wykrywa nastroje i eskaluje zgłoszenie.

Agent: Tworzenie artykułu wiedzy

Aviator automatycznie tworzy artykuł wiedzy, czerpiąc wiedzę z rozwiązanych incydentów.

Dowiedz się więcej o IT Operations Aviator

Zwiększ produktywność agentów serwisowych dzięki GenAI, który sugeruje rozwiązania

 

Dowiedz się więcej →

OpenText rozszerza GenAI na Operations Bridge, aby wspierać procesy rozwiązywania problemów

 

Dowiedz się więcej →

Gartner Market Guide dla aplikacji AI w ITSM

 

 

Dowiedz się więcej →

Czym jest ITSM?

 

 

Dowiedz się więcej →

Czym jest Enterprise Service Management?

 

 

Dowiedz się więcej →

Co to jest AIOps?

 

 

Dowiedz się więcej →