opentext.ai
OpenText IT Operations Aviator dla ITSM
Wesprzyj użytkowników, agentów helpdesku i personel IT, umożliwiając im znajdowanie potrzebnych odpowiedzi dzięki generatywnej AI opartej na prywatnym LLM.
Kliknij, aby przejść przez tę demo i odkryj, jak OpenText™ SMAX wykorzystuje IT Operations Aviator, prywatnego wirtualnego agenta GenAI, aby zwiększyć produktywność dla wszystkich.
Prześledź przypadki użycia ITSM
Użytkownik: Dni urlopowe
Użytkownik ma pytania dotyczące polityki urlopowej organizacji.
Użytkownik: Pytanie typu „Jak to zrobić”
Użytkownik pyta o dodanie numeru do połączenia telefonicznego w aplikacji Microsoft Teams.
Użytkownik: Awaria usługi
Użytkownik pyta o trwającą awarię poczty e-mail.
Użytkownik: Zwrot kosztów za zajęcia fitness
Użytkownik chce poznać proces zwrotu kosztów za zajęcia fitness.
Użytkownik: Żądanie zasobu
Użytkownik IT żąda maszyny wirtualnej i jest prowadzony przez zautomatyzowany proces jej dostarczania.
Agent: Pomoc w sprawie
Aviator podsumowuje przychodzące zgłoszenie i sugeruje rozwiązanie w celu szybszego rozwiązania problemu.
Agent: eskalacja sprawy z analizą nastrojów
Aviator automatycznie wykrywa nastroje i eskaluje zgłoszenie.
Agent: Tworzenie artykułu wiedzy
Aviator automatycznie tworzy artykuł wiedzy, czerpiąc wiedzę z rozwiązanych incydentów.