IT Operations Aviator

opentext.ai

OpenText IT Operations Aviator

Daj użytkownikom, działom usług i personelowi IT możliwość znajdowania potrzebnych odpowiedzi dzięki prywatnej generatywnej sztucznej inteligencji.

Wreszcie pojawił się inteligentny wirtualny agent,
o którym marzyli wszyscy

IT Operations Aviator to bezpieczny, prywatny wirtualny agent oparty na generatywnej AI (GenAI), który wykorzystuje specyficzną dla przedsiębiorstw wiedzę branżową, aby uprościć pracę wszystkim. Aviator umożliwia użytkownikom samodzielne rozwiązywanie częstych zgłoszeń, dostarczając istotnych, kontekstowych odpowiedzi w języku naturalnym. Gdy użytkownicy potrzebują wsparcia człowieka, Aviator przyspiesza obsługę zgłoszeń serwisowych, podsumowując przychodzące zgłoszenia i sugerując rozwiązania. Aviator upraszcza również proces rozwiązywania problemów dla personelu IT, dostarczając odpowiednie informacje i sugerując kroki naprawcze, co zmniejsza średni czas naprawy.

Dowiedz się, jak ten wirtualny ekspert, dostępny 24/7, przyspiesza obsługę i rozwiązywanie problemów, wykorzystując prywatny duży model językowy (LLM) z zaawansowanymi możliwościami dostępu do wiedzy i wyszukiwania informacji. Teraz użytkownicy, agenci serwisowi i personel IT mogą szybciej wrócić do pracy.

Popraw doświadczenia użytkowników
i zwiększ efektywność IT

Pożegnaj się z długimi czasami rozwiązywania problemów i powitaj wyższą produktywność.

icon box image

Zachwycająca samoobsługa dzięki GenAI

Umożliw użytkownikom rozwiązywanie rutynowych zgłoszeń wsparcia i serwisu w kilka minut — bez potrzeby interwencji człowieka.

icon box image

Zwiększ produktywność agentów serwisowych

Przyspiesz obsługę zgłoszeń, dostarczając agentom kontekst potrzebny do szybszej pracy i skracając czas oczekiwania użytkowników — bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu.

icon box image

Skrócenie średniego czasu naprawy (MTTR)

Zamień personel IT w ekspertów, dostarczając im precyzyjnych informacji i skutecznych strategii naprawczych.

icon box image

Obniż koszty IT dzięki GenAI

Oszczędzaj czas agentów serwisowych i personelu IT dzięki GenAI. Usprawniając wydajność IT i przenosząc zespół wsparcia na wyższe poziomy zadań, możesz poradzić sobie z niedoborami wykwalifikowanego personelu.

 

Przykłady zastosowań GenAI
w operacjach IT

Aviator to Twój prywatny ekspert dostępny przez całą dobę, zapewniający szybkie rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych i problemów IT

Dowiedz się więcej o GenAI
Samoobsługa dla pracowników

Daj użytkownikom odpowiedzi, których potrzebują, kiedy ich potrzebują, na typowe zgłoszenia wsparcia i serwisu — od IT po HR. Użytkownicy mogą zadawać pytania wirtualnemu agentowi GenAI w dowolnym momencie i otrzymywać istotne, naturalnie brzmiące odpowiedzi.

Wsparcie dla personelu IT (AIOps)

Umożliwiaj personelowi IT, w tym młodszym administratorom, szybkie identyfikowanie i rozwiązywanie problemów. Aviator przeszukuje ogromne ilości treści i informacji — z bazy wiedzy lub zatwierdzonych źródeł danych, takich jak dokumentacja dostawców — aby dostarczać szybkie, trafne odpowiedzi i sugerować działania naprawcze.

Wsparcie dla agentów serwisowych

Wspieraj agentów serwisowych za pomocą wbudowanego eksperta GenAI, który dostarcza kontekstualnych informacji o nadchodzących zgłoszeniach. Agenci mogą prowadzić rozmowy w języku naturalnym z Aviatorem, aby podsumować zgłoszenia i uzyskać sugestie dotyczące rozwiązań.

Poznaj rozwiązania Aviator

Aviator dla biznesu

Odkryj innowacyjne możliwości AI w OpenText Aviator, aby na nowo zdefiniować pracę w Twojej organizacji w różnych obszarach funkcjonalnych:

OpenText™ DevOps Aviator

Podnieś na wyższy poziom doświadczenia milionów programistów dzięki DevOps wspieranemu przez AI

OpenText™ Experience Aviator

Przekształć komunikację z klientami za pomocą prywatnej generatywnej AI

OpenText™ Content Aviator

Zwiększ wydajność inteligentnych przestrzeni roboczych dzięki AI, aby zmodernizować pracę

OpenText™ Business Network Aviator

Zrewolucjonizuj łączność w chmurach internetowych

OpenText™ Cybersecurity Aviator

Zrewolucjonizuj wykrywanie zagrożeń, aby poprawić bezpieczeństwo dzięki zwinnej AI

Aviator dla IT

Wykorzystaj sztuczną inteligencję dla platform technologicznych, aby jeszcze bardziej usprawnić przepływ i zarządzanie danymi.

OpenText™ Aviator Platform

Umożliwiaj mądrzejsze decyzje dzięki platformom na poziomie przedsiębiorstw, które przetwarzają, organizują i analizują duże zestawy danych wszelkiego rodzaju

OpenText™ Aviator Search

Daj użytkownikom dostęp do potrzebnych odpowiedzi szybciej i łatwiej, dzięki funkcji wyszukiwania w wielu repozytoriach, która umożliwia personalizację wszystkiego — od kliknięć aż po rozmowy

OpenText™ Aviator IoT

Łącz ludzi, systemy i urządzenia, aby na nowo zdefiniować, jak najlepiej zarządzać wartościowymi zasobami i przyspieszać rozwój biznesu

OpenText™ Aviator Thrust and Thrust Studio

Twórz na własnych zasadach dzięki interfejsom API OpenText Cloud, które umożliwiają przepływ informacji w czasie rzeczywistym, pozwalając na tworzenie niestandardowych aplikacji i przepływów pracy

OpenText™ Aviator Lab

Eksperymentuj z AI przy wsparciu naszych ekspertów od usług profesjonalnych i odkrywaj, co możesz zrobić z AI w prywatnej chmurze OpenText

Dowiedz się więcej o IT Operations Aviator

Zwiększ produktywność agentów serwisowych dzięki GenAI, który sugeruje rozwiązania

 

Dowiedz się więcej →

OpenText rozszerza GenAI na Operations Bridge, aby wspierać procesy rozwiązywania problemów

 

Dowiedz się więcej →

Gartner Market Guide dla aplikacji AI w ITSM

 

 

Dowiedz się więcej →

Czym jest ITSM?

 

 

Dowiedz się więcej →

Czym jest Enterprise Service Management?

 

 

Dowiedz się więcej →

Co to jest AIOps?

 

 

Dowiedz się więcej →